Υγεία
Εκτύπωση | Μέγεθος Κειμένου μείωση μεγέθους μείωση μεγέθους
Ομορφιά εκ των έσω... μέρος 2ο
Υγεία ( 13/05/2011 12:21 )    δήμος:
Ομορφιά εκ των έσω... μέρος 2ο
Διαβάστε σχετικά άρθρα

Το όμορφο και υγιές δέρμα δεν είναι υπόθεση του φαρμακείου και του δερματολόγου, αλλά αποτελεί ύψιστη διατροφική υπόθεση, ώστε να δείχνουμε και να νιώθουμε την επιδερμίδα μας σφριγηλή, ζωντανή και λαμπερή, μια λάμψη που πηγάζει από μέσα μας.

 

Συνεχίζοντας τη λίστα μας με τους πρωταγωνιστές της διατροφικής αλυσίδας στα ζητήματα του δέρματος, να υπενθυμίσουμε πως η σωστή ενυδάτωση επιτυγχάνεται κυρίως με το να μην ξεχνάμε να πίνουμε αρκετό νερό.

3. Σπανάκι

Ο Ποπάυ έτρωγε μανιωδώς τα πράσινα φύλλα για να χτίσει γερούς μυς, αλλά τα οφέλη του πράσινου φυλλοειδούς ξεπερνούν κατά πολύ τους υπέρογκους δικεφάλους. Το σπανάκι είναι ολόκληρο εργοστάσιο θρεπτικών ουσιών και αντιοξειδωτικών, που βοηθούν στην καταπολέμηση φλεγμονών, αλλά και των ελεύθερων ριζών – προδρόμων για τη δημιουργία ρυτίδων.  Πλούσιο σε λουτεΐνη, βοηθάει και στην όψη των οφθαλμών, ενώ η all- star θέση του ως πηγή βιταμίνης Α συνδράμει στην ανάπλαση των κυττάρων και διατηρεί το δέρμα εύκαμπτο και ανθεκτικό. Και όλα αυτά μόνο με ένα φλυτζάνι ωμό σπανάκι, το οποίο έχει μόλις 7 θερμίδες και 55% των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού σε βιταμίνη Α. Για ποικιλία αντικαταστήστε το με λαχανίδες, σγουρό λάχανο ή σέσκλα, τα οποία έχουν παρόμοιες ιδιότητες για το δέρμα.

4. Καρύδια

Δε χρειάζεται να ροκανίζετε όλη μέρα σαν το σκίουρο ώστε να απολαύσετε τα πολλά οφέλη των καρυδιών: λείο δέρμα, υγιή μαλλιά, φωτεινά μάτια, ανθεκτικά οστά. Δυο χούφτες καρύδια θα σας προμηθεύσουν με την απαραίτητη δόση σε ωμέγα-3, λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε, που χρειάζεστε καθημερινά για να ακτινοβολείτε. Καταναλώστε τα σκέτα ή προσθέστε τα στη σαλάτα και στο επιδόρπιό σας. Ομοίως τα φουντούκια, τα αμύγδαλα και τα φυστίκια.

5. Γιαούρτι

Ένα κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών καλύπτει κατά το ήμισυ των ημερήσιων αναγκών σας σε ασβέστιο, το οποίο αποτελεί κλειδί για δυνατά κόκκαλα και υγιή νύχια και δόντια. Ο ψευδάργυρος που εμπεριέχει βοηθάει στην αντιμετώπιση και πρόληψη φλεγμονών του δέρματος, στη θεραπεία της ροδόχρου ακμής και στην ανάπλαση των κυττάρων.

6. Ντομάτες

“Μια ντομάτα την ημέρα κάνει το δερματολόγο πέρα”… Η λυκοπένη που περιέχει η ντομάτα, όπως κι αν την καταναλώνετε, προστατεύει το δέρμα από την ηλιακή ακτινοβολία και από πολλούς περιβαλλοντικούς παράγοντες. Καθώς η βρασμένη ντομάτα περιέχει ακόμα υψηλότερα επίπεδα λυκοπένης, προτιμήστε κόκκινη σάλτσα στα ζυμαρικά σας αντί για λευκή. Σε συνδυασμό, δε, με παρθένο ελαιόλαδο και ξύδι, η προσφορά στον οργανισμό σας θα είναι τριπλάσια.

 

 

 

Εκτύπωση